کد خبر: 1816

آیا سامانه گلدیکا برای خرید و فروش طلای آب شده معتبر است؟ از نگاه کاربران

با توجه به اینکه تحلیل‌گران بسیاری برای سال 1403 خرید طلای آب شده را بهترین روش سرمایه‌گذاری معرفی کرده‌اند، افراد زیادی می‌خواهند برای خرید طلای آب شده اقدام کنند.

طلای آب‌شده در واقع محصولی است که ازذوب کردن زیورآلات کارکرده یا دست دوم به‌دست می‌آید و برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بسیار مناسب است.

افراد زیادی برای خرید این محصول مشتاق هستند اما به‌دلیل عدم پیدا کردن فروشنده‌ و مرجع قابل اعتماد ، هنوز نتوانسته‌اند به هدف خود برسند. سامانه خرید طلای آب شده گلدیکا این مشکل را برای شما برطرف کرده است. اگر نگران تقلب در طلای آب ‌شده هستید بهترین کار مراجعه به این سامانه خواهد بود. در ادامه این مبحث را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

منظور از تقلب در طلای آب شده چیست؟

یکی از معضلات مهم حین خرید طلای آب شده، احتمال تقلب در آن است. دراین‌خصوص باید گفت برخی سودجویان برای کسب درآمد بیشتر، اقدام به ذوب کردن فلزات دیگری همراه طلا می‌کنند و در نتیجه، محصول نهایی خلوص لازم را نخواهد داشت.

اگر طلای آب‌شده‌ای که تهیه می‌کنید خالص نباشد نمی‌توانید از آن به‌عنوان یک کالا امن برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید. در واقع این نوع تقلب و ایجاد ناخالصی در کالا، دید بسیاری از افراد را نسبت به خرید طلای آب ‌شده منفی کرده است.

سامانه گلدیکا برای رفع این مشکلات راه چاره‌ای اندیشید و آن‌ هم ارائه فاکتور رسمی همراه طلای آب‌شده است. ضمن اینکه تمام طلاهای آب‌شده این سامانه دارای کد انگ هستند و ازاین‌رو دیگر لازم نیست نگران تقلب در آن‌ها باشید.

کد انگ به شماره‌ای گفته می‌شود که پس‌از ری‌گیری آن را روی طلا هک می‌کنند تا خریداران نسبت به اصل بودن آن مطمئن شوند. با خرید طلای آب شده آنلاین از سامانه گلدیکا علاوه‌بر دریافت فاکتور رسمی شاهد وجود این کد نیز خواهید بود. برای اطمنیان از کد انگ طلا باید به سایت reygiri.com مراجعه کنید.

گلدیکا - تصویر 2

فواید و معایب خرید طلای آب شده

مهم‌ترین فایده خرید طلای آب‌شده را می‌توان بدون اجرت و مالیات بودن این کالا دانست. دراین‌خصوص باید گفت اگر شما طلای نو خریداری کنید باید مبلغ زیادی را به‌عنوان مالیات و اجرت به فروشنده بپردازید.

طلای آب‌شده فاقد این موارد است و تنها باید با توجه به وزن محصول و قیمت روز طلا، هزینه آن را پرداخت کنید. در واقع این محصول به‌دلیل عدم برخورداری از مالیات و اجرت یک روش عالی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید.

اما عیب این روش چیست؟ دراین‌خصوص باید گفت علاوه‌بر اینکه امکان تقلب حین تولید طلای آب‌شده وجود دارد، زمان خرید این کالا در بازارهای سنتی نیز شما باید حداقل 30 گرم طلای آب‌شده تهیه کنید که این موضوع نیاز به سرمایه را افزایش می‌دهد.

محدودیت در بازار سنتی زیاد است و گاهی افراد حتی مجبور می‌شوند بیش‌از 30 گرم طلای آب‌شده خریداری کنند که طبق قیمت روز طلا در اواخر اسفند، مبلغی حدود 90میلیون تومان می‌شود. قطعا پرداخت این مبلغ برای همه سرمهیه‌گذاران امکان‌پذیر نیست.

گلدیکا - تصویر 3

ویژگی های بازار خرید و فروش طلای آب شده

بازار خرید و فروش طلای آب شده آنلاین و سنتی هرکدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند. در ادامه می‌خواهیم به‌طور کلی به بررسی این موارد بپردازیم تا با شناخت بیشتری وارد یکی از آن‌ها شوید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

امنیت بالا در بازارهای طلای آب شده

اگر سامانه گلدیکا را برای خرید طلای آب شده انتخاب کنید می‌توانید دارایی خود را به فعالان این سایت بسپارید تا دیگر نگرانی بابت نگهداری از آن نداشته باشید. ازاین‌رو باید گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید طلای آب‌شده به‌صورت آنلاین، امنیت بالای آن است. ضمن اینگه گلدیکا از اطلاعات کاربران به‌خوبی محافظت می‌کند.

قیمت طلای آب شده 

یکی از جذابیت‌های خرید طلای آب‌شده از گلیدکا، ارائه قیمت به ‌روز طبق قیمتی است که در بازار تهران ارائه می‌شود. ضمن اینکه در این روش نیاز به پرداخت مالیات و اجرت نیست. ازاین‌رو تمام سرمایه صرف خرید طلای آب شده می‌شود و در طولانی‌مدت سوددهی خوبی به‌همراه دارد.

واریز و برداشت با هر مبلغی

در بازار سنتی به‌دلیل عدم فروش طلاهای آب‌شده زیر 30 گرم، افراد برای سرمایه‌گذاری مجبور به خرید اقساط یا ارائه چک می‌شوند. اما خرید و فروش طلای آب شده در گلدیکا با هر سرمایه‌ای امکان‌پذیر است. ضمن اینکه اگر تصمیم به فروش گرفتید مبلغ به‌صورت آنی برای شما واریز می‌شود.

پس انداز با هر مبلغی حتی 100هزار تومان

اگر سرمایه شما محدود بود باز هم می‌توانید برای خرید طلای آب شده به سامانه گلدیکا مراجعه کنید. در واقع کم‌ترین میزان سرمایه برای خرید طلای آب‌شده در این سایت، 100هزار تومان است.

معرفی پلتفرم خرید و فروش طلای گلدیکا

گلدیکا سامانه‌ای معتبر است که درزمینه خرید و فروش طلای آب‌شده فعالیت دارد. از مهم‌ترین دلایلی که باعث افزایش اعتماد کاربران به این سامانه می‌شود باید به کسب تمام مجوزهای ضروری مانند کسب‌وکارهای مجازی و اتحادیه طلا و جواهرات تهران اشاره کنیم.

افرادی که به‌دنبال بستری امن برای خرید طلای آب شده هستند بدون دغدغه می‌توانند این سامانه را انتخاب کنند. دسترسی 24 ساعته، تسویه آنی، امکان تحویل طلا به‌ همراه فاکتور و از همه مهم‌تر امنیت بالا در حفظ اطلاعات و سرمایه کاربران از مهم‌ترین ویژگی‌های گلدیکا به‌شمار می‌آیند.

مزیت های خرید و فروش طلای آب شده در گلدیکا

برای خرید طلای آب شده در گلدیکا محدودیت سرمایه و زمانی ندارید. در واقع شما می‌توانید حتی در روزهای تعطیل یا هر ساعت از شبانه‌روز، برای خرید یا فروش طلای آب شده اقدام کنید. همچنین می‌توانید نگهداری از طلا را به سامانه بسپارید یا آن را با فاکتور رسمی تحویل بگیرد.

امنیت در گلدیکا بسیار زیاد است این مورد را می‌توان در مجوزهای سامانه و رضایت کاربرانی که در آن فعالیت می‌کنند به‌خوبی مشاهده کرد. ضمن اینکه با فروش طلای آب‌شده، مبلغ آن خیلی زود به حساب شما واریز می‌شود و ازاین‌رو مشکل نقدینگی نخواهید داشت. در این سامانه عیار طلای آب‌شده مشخص می‌شود و کد می‌خورد، پس دیگر لازم نیست نگران خرید کالای تقلبی باشید.

سخن پایانی

خرید طلای آب شده از روش‌های مهم  سال 1403 برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود به‌ شرط اینکه این کالا را از مرجعی معتبر خریداری کنید. سامانه گلدیکا یکی از فعالان مهم این بازار به‌شمار می‌آید که با کسب مجوزهای لازم و رضایت کاربران، به‌عنوان معتبرترین فروشنده شناخته می‌شود. با هر سرمایه‌ای که دارید می‌توانید برای خرید طلای آب‌ شده به این سامانه مراجعه و فاکتور رسمی دریافت کنید.

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار