کد خبر: 2910

ایمپلنت سوئیسی اشترومن اقساطی در تهران

اگر شما هم از افرادی هستید که نیاز به کاشت دندان دارید و می خواهید از ایمپلنت برند اشترومن ساخت کشور سوئیس برای کاشت استفاده کنید، مطالعه این صفحه برای شما مفید است زیرا در مقاله پیش رو برای شما، جدایی از مزایا و ویژگی های این برند ایمپلنت در خصوص هزینه کاشت ایمپلنت سوئیسی اشترومن، به صورت قسطی و نقدی نیز کامل توضیح داده ایم.

کاشت ایمپلنت روند طولانی و چند ماهه دارد و نیز روشی گران قیمت نسبت به سایر روش های درمان دندان های از دست رفته است.اما در مقابل مزایای کاشت دندان باعث شده است افراد این روش را برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود به کار گیرند. به همین جهت بسیاری از مراکز درمانی دندانپزشکی تهران اعم از شرق، غرب، جنوب و حتی شمال و منطقه یک تهران ، امکان انجام ایمپلنت قسطی با چک یا سفته به صورت ماهانه را برای مراجعان خود فراهم کرده اند.

توجه داشته باشید که:

  • برندهای ایمپلنت سوئیسی از برند های معتبر و با کیفیت ایمپلنت هستند که البته قیمت بالایی دارند.
  • برند های ایمپلنت کره ای و ایرانی قیمت های پایین تر و کیفیت پایین تری نسبت به ایمپلنت های اشترومن سوئیسی دارند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انجام کاشت ایمپلنت با قیمت گران تر با شرایط پرداخت چند ماهه، برای شما بسیار مفید تر از استفاده از ایمپلنت های ارزان با عمر کوتاه است.

با انتخاب برند اشترومن ساخت کشور سوئیس، در بین ایمپلنت های موجود در بازار به عنوان یکی از بهترین برند های ایمپلنت و مراجعه به مراکز معتبر دندان پزشکی با شرایط پرداخت چند ماهه، عمر بلند تر ایمپلنت خود را تضمین کنید.

چرا ایمپلنت سوئیسی اشترومن را انتخاب کنیم ؟

طبیعی است هریک از انواع ایمپلنت را با توجه فواید و محاسن استفاده از آن می توان انتخاب کرد. هر فرد با توجه به شرایط جسمی و و ضعیت دهان و دندان و نیز توان مالی و اقتصادی خود پیشنهادات پزشک خود را بررسی و انتخاب می کند. برای برند ایمپلنت اشترومن، مزایایی نسبت به برند های کره ای و ایرانی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

مزایای ایمپلنت سوئیسی اشترومن

استحکام و کیفیت بالا

ایمپلنت اشترومن ساخت کشور سوئیس پس از برندهای آمریکایی ایمپلنت موجود در بازار، بهترین برند ایمپلنت برای کاشت دندان است. جنس این برند ایمپلنت از تیتانیوم و بعضی از انواع آن از جنس زیرکونیوم است که باعث استحکام و عمر طولانی این برند شده است.

محصولات برند اشترومن در بیش از صد کشور جهان استفاده می شوند و جزء با کیفیت ترین برند های جهان هستند. کیفیت بالای ایمپلنت اشترومن سوئیسی باعث شده است که اکثر دندان پزشکان این برند را به مراجعان خود پیشنهاد بدهند.

عمر طولانی و دوام بالا

عمر ایمپلنت اشترومن، بین 10 تا 30 سال است و بسته به سن شما هنگام کاشت، ممکن است تا آخر عمر دیگر نیازی به خدمات کاشت نداشته باشید.

رضایت بالای استفاده کنندگان

85% از افراد استفاده کننده رضایت کامل از کاشت ایمپلنت سوئیسی اشترومن دارند.

دوره درمان کوتاه تر

یکی دیگر از مزایای این برند، زود جوش خوردن پایه آن در فک و تسریع روند بهبودی است.

ظاهر طبیعی و زیبا

در کنار همه ی این مزایا، طبیعی و همسان بودن، پس از کاشت و کامل شدن درمان، با دیگر دندان ها، برای کاربران این نوع ایمپلنت بسیار رضایت بخش بوده است.

در مقابل همه ی این مزایا قیمت آن تابع قیمت دلار و نسبتاً بالا است و باعث شده است که افراد تمایل به انجام کاشت دندان با ایمپلنت اشترومن با شرایط اقساطی در تهران داشته باشند.

مزایای ایملپنت سوئیسی اشترومن - تصویر 2

شرایط ایمپلنت سوئیسی اشترومن اقساطی در تهران چیست ؟

در تهران می توانید با پیش پرداخت (حدود 40 درصد) و تقسیط مابقی مبلغ ایمپلنت و ارائه چک معتبر و یا سفته، در طول روند درمان(بین 6 تا 8 ماه) هزینه ایمپلنت خود را پرداخت کنید.

یکی از مراکز معتبر دندانپزشکی در تهران، مرکز تخصصی دندانپزشکی طلوع دنت است. برای اطلاع از شرایط پرداخت ایمپلنت قسطی می توانید با شماره های 02122050846 تماس بگیرید و یا به آدرس اینترنتی مرکز دندانپزشکی طلوع دنت مراجعه کنید.

شما می توانید در این کلینیک، بدون نگرانی از پرداخت هزینه های ایمپلنت، طی چند ماه روند درمان خود را طی کرده و پرداخت هزینه ها را ماه به ماه انجام دهید و تجربه کاشت دندان به صورت مادام العمر را داشته باشید.

ایمپلنت اقساطی در تهران - تصویر 3

قیمت ایمپلنت اشترومن سوئیس در تهران

برای انجام کاشت دندان افراد باید توسط پزشک خود مورد معاینه دقیق قرار گیرند. هزینه کاشت دندان، درافراد مختلف متفاوت است. ممکن است فردی تنها یک ایمپلنت نیاز داشته باشد و همچنین این فرد نیازی به پیوند استخوان پیش از کاشت داشته باشد که طبیعتاً قیمت ایمپلنت را بالاتر می برد.

تعداد مورد نیاز واحدهای ایمپلنت و نیاز به درمان های جانبی مثل پیوند بافت استخوان پیش از کاشت و و نیز نوع ایمپلنت اشترومن از عوامل مؤثر در هزینه ایمپلنت اشترومن ساخت سوئیس در تهران و شهرستان ها است.

انواع ایمپلنت اشترومن با قیمت نقدی در تهران

در جدول زیر انواع ایمپلنت اشترومن با مدت دوام و عمر آن به علاوه قیمت قابل مشاهده است. به هزینه ایمپلنت در جدول زیر، هزینه عکس سی تی اسکن، هزینه ی روکش و احتمالاً پیوند استخوان را اضافه کنید. بدیهی است این هزینه برای بسیاری از افراد به صورت نقدی میسر نیست و طبیعتا روند پرداخت اقساطی برای بیماران مهم می باشد.

انواع ایمپلنت اشترومن ساخت سوئیس

قیمت هر واحدایمپلنت اشترومن

مدت دوام

ایمپلنت اشترومن نئودنت

۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۵ سال

ایمپلنت اشترومن نئودنت اکو

۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰ سال

ایمپلنت اشترومن iti تیتانیومی

۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

 20000000 تا

مادام‌العمر

ایمپلنت اشترومن iti تیتانیومی اکتیو

حدود ۲۳/۰۰۰/۰۰۰

مادام‌العمر

ایمپلنت اشترومن iti روکسالید

حدود ۲۵/۰۰۰/۰۰۰

مادام‌العمر

ایمپلنت اشترومن iti روکسالید اکتیو

حدود ۲۸/۰۰۰/۰۰۰

مادام‌العمر

 

اگر کاشت ایمپلنت را برای جایگزین کردن دندان های دست رفته خود انتخاب کرده اید،بهتر از از برند های معتبر ایمپلنت که استحکام بیشتر و عمر طولانی تری دارند استفاده کنید. بدیهی است ایمپلنت های با کیفیت تر، قیمت بالاتر و هزینه بیشتری نیز برای شما دارند اما در طرف مقابل مراکز متعدد بسیار معتبر و دارای سابقه شهرت خوب مثل طلوع دنت در تهران هستند که زیر نظر یکی از برترین متخصص های ایمپلنت (دکتر احسان بیرنگ) که میتوانید خرید و دریافت خدمات این ایمپلنت با کیفیت و عالی را به صورت اقساطی دریافت کنید.

 

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار