کد خبر: 1478

خرید اقساطی انواع گاوصندوق از فروشگاه ایران کاوه

گاوصندوق یکی از ضروری‌ترین تجهیزاتی است که در هر خانه و کسب‌وکاری مورد نیاز است.

گاوصندوق یکی از ضروری‌ترین تجهیزاتی است که در هر خانه و کسب‌وکاری مورد نیاز است. پول نقد، جواهرات و اسناد از جمله مهم‌ترین اقلامی هستند که برای نگهداری از آن‌ها باید به فکر جای مطمئن بود. گاوصندوق یکی از بهترین گزینه‌هایی است می‌توان روی آن حساب کرد. عده‌ای تصور می‌کنند که برای خرید گاوصندوق ارزان باید حتما به سراغ مدل‌های دست دوم بروند. اما واقعیت این است که می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه گاوصندوق مد نظر خود را به صورت نو تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت روز جدیدترین و پرفروش‌ترین گاوصندوق‌های بازار تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های گاوصندوق خوب

بهترین گاوصندوق های خانگی بازار در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. قبل از خرید گاوصندوق خانگی باید حتما به این سؤال پاسخ دهید که چه استفاده‌هایی از این تجهیز خواهید کرد؟ پاسخ به این سؤال کمک زیادی به انتخاب بهترین گزینه موجود در بازار می‌کند. از گاوصندوق برای نگهداری پول نقد، طلا و جواهر، اسناد و مدارک و …. استفاده خواهید کرد؟ آیا ترکیبی از وسایل ارزشمند فوق را در گاوصندوق نگهداری خواهید کرد؟

بر این اساس می‌توانید گاوصندوق مناسب را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین گاوصندوق های خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد و اندازه گاوصندوق

گاوصندوق‌های خانگی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخ از آن‌ها به کوچکی سیف باکس‌های (Safe Box) موجود در اتاق هتل‌ها است. در مقابل برخی دیگر نیز دست کمی از گاوصندوق‌های اداری و بانک‌ها ندارند. قبل از انتخاب گاوصندوق حتما باید بدانید که چه وسایلی را در آن نگهداری خواهید کرد. به این ترتیب می‌توانید گاوصندوق با ابعاد مناسب خریداری کنید.

نکته مهم دیگر در خرید گاوصندوق خانگی، تقسیم شدن فضای داخلی آن به چند بخش مجزا است. به این ترتیب می‌توانید وسایل ارزشمند خود را به صورت جداگانه در گاوصندوق تعبیه کنید.

متریال و وزن گاوصندوق

مورد مهم بعدی در خصوص خرید گاوصندوق، وزن آن است. متریال به کار رفته در ساخت بدنه گاوصندوق تأثیر زیادی در وزن نهایی آن دارد. سعی کنید برای استفاده‌های خانگی از گاوصندوق‌های با وزن بسیار زیاد اجتناب کنید. در مقابل به خاطر داشته باشید که متریال به کار رفته در بدنه گاوصندوق روی خصوصیات مهم دیگری همچنین مقاومت در برابر حریق، ضربه و … نیز تأثیرگذار است که در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح می‌دهیم.

s

 مقاومت در برابر آتش سوزی

آتش‌سوزی یکی از حوادث خطرناکی است که امکان دارد در هر محیط رخ دهد. در بین انواع و اقسام حوادث طبیعی و غیرطبیعی، آتش نشانی به عنوان شایع‌ترین و در عین خطرناک‌ترین حادثه شناخته می‌شود. توصیه ما برای خرید گاوصندوق، انتخاب تجهیزی است که دارای ضمانت مقاومت در برابر حریق باشد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اشیای قیمتی و اسناد درون گاوصندوق باید بدنه نقش عایق حرارتی را ایفا کرده و مانع از انتقال حرارت به داخل آن شود.

در این بین تولیدکنندگان برای مقاومت گاوصندوق‌هایشان در برابر آتش سوزی مدت زمان مشخصی را در نظر می‌گیرند. این زمان برای گاوصندوق‌های معمولی چیزی در حدود 30 دقیقه است. البته برخی از مدل‌های پیشرفته و گران قیمت نیز هستند که تا ساعت‌ها در برابر آتش مقاومت می‌کنند. در زمان خرید گاوصندوق حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

 مقاومت در برابر سرقت

اولین و مهم‌ترین نقش گاوصندوق ایمن نگه داشتن وسایل و اشیای قیمتی است که درون آن قرار دارد. بنابراین بهترین گاوصندوق های خانگی بازار باید حتی الامکان از سرقت جلوگیری کنند. ضرایب امنیتی مختلفی برای ارتقای کیفیت گاوصندوق در نظر گرفته می‌شود. از افزایش ضخامت بدنه گاوصندوق گرفته تا استفاده از قفل‌های ترکیبی کلیدی، الکترونیکی و هوشمند از جمله مهم‌ترین اقدامات برای ارتقای امنیت گاوصندوق‌هاست.

 

معرفی بهترین مارک های گاوصندوق بازار

تا اینجا به معرفی مهم‌ترین ویژگی بهترین گاوصندوق های خانگی پرداختیم. در این قسمت قصد داریم تعدادی از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده گاوصندوق را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای انتخاب گاوصندوق ایده‌آل این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

گاوصندوق سدید

یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین گاوصندوق های خانگی بازار ایران، برند سدید است. گاوصندوق‌های برند سدید تا دمای 700 درجه سلسیوس می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی مقاومت کنند. علاوه بر آن از ورود دود به فضای داخل گاوصندوق نیز جلوگیری می‌شود. در ساخت بدنه گاوصندوق سدید از فولاد با ضخامت بالا استفاده می‌شود.

گاوصندوق سدید محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند که امکان نصب و متصل کردن آن‌ها به زمین یا دیوار با استفاده از رول بولت‌های محکم وجود دارد. نکته متمایزکننده محصولات برند سدید از سایر برندها، طراحی داخلی شیک گاوصندوق است. معمولا از چرم مصنوعی برای طراحی بدنه داخلی گاوصندوق سدید استفاده می‌شود.

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1300 در ایران آغاز کرد. از این حیث به عنوان قدیم‌ترین تولیدکننده گاوصندوق در کشور شناخته می‌شود. البته محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. بررسی سبد محصولات گاوصندوق کاوه، نشان می‌دهد که این شرکت بیش از 50 مدل گاوصندوق مختلف را تولید کرده است.

گاوصندوق‌های خانگی بخش مهمی از سبد محصولات برند کاوه را تشکیل می‌دهد. در بین انواع محصولات موجود در بازار ایران، گاوصندوق‌های برند کاوه مجهز به پیشرفته‌ترین قفل‌های هوشمند و الکترونیکی هستند. به همین دلیل از نظر ایمنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

d

گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه برند دیگری است که چیزی حدود 2 دهه سابقه فعالیت در کشور دارد. در این مدت نسبتا کوتاه برند ایران کاوه نیز جایگاه خوبی برای خود بین تولیدکنندگان گاوصندوق پیدا کرده است. محصولات گاوصندوق خانگی ایران کاوه در مدل‌های مختلف سبک و سنگین روانه بازار می‌شوند. برند ایران کاوه عمدتا از قفل‌های مکانیکی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. در مقابل ایران کاوه با طراحی بدنه‌های ضخیم برای گاوصندوق‌ها سعی در ارتقای امنیت آن‌ها دارد.

گاوصندوق گنجینه مهر پارس

شرکت گنیجنه مهر پارس نیز بیش از 33 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ایمنی مانند گاوصندوق و درب‌های ضد سرقت دارد. این برند سلامت گاوصندوق‌های خود را تا دمای 985 درجه سلسیوس در برابر حرارت ضمانت می‌کند. علاوه بر آن 2 سال ضمانت نیز در کنار تمام گاوصندوق‌های خانگی به مشتریان ارائه می‌نماید. همچنین به تازگی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد CE اروپا نیز شده است.

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین گاوصندوق های خانگی بازار ایران پرداختیم. برای خرید گاوصندوق حتما ویژگی‌ها و نکاتی که در این مطلب مشاهده کردید را به دقت مد نظر قرار دهید. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق ، می‌توانید به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید. قیمت کلیه محصولات به همراه ویژگی‌های آن‌ها در معرض دید شما عزیزان قرار دارد. همچنین اگر برای خرید گاوصندوق خانگی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

آخرین اخبار